I ja kosit znan

utorak , 11.11.2008.


Iđen jutros i ja kosit
na Mušovku, ditelinu
ali neću kosit sam…

Klepa mi je did moj kosu
i da mi je novi brus
a kositi, dašta, znan!




Tri su kose na ramenin
tri čovika iđu zajno
na postole kupe rosu…

Najmlađi san među njimon
pitaju me, pa se smiju:
-Znaš li, mali, držat kosu?

A kad prvi otkos pade
nestade in smija s lica
jer me kosa begenaje…

Zamirluša vreška trava
kad se ono meni trevi…
pitaju me: - Mali, šta je?

-Nije ništa!- ja in kažen
-To se trevi svakom koscu,
u zemlju san zab'o kljun!

Eto sunca, primiče se
od Titlića 'rasta amo
Vrane ženje, kosi Šimun…

Za njimon i mene eto
iz vodira brus dovaćan
da mi kosa bolje nosi…

Pri kraju smo, Šimun viče:
-Di je mali osta, Vrane,
je li i on s nami kosi?





mali ričnik:
umin-umijem
postolin-cipelama
klepa-temeljito naoštrio
na poseban način
begenaje-hvali, podržava
zamirluša-zamirisa
vreška-friška
trevi-dogodi
vodir-posuda za brus




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.