Mi smo mali prstići

subota , 11.10.2008.

Mi smo mali prstići, bubamaru ganjamo
U "Radniku" igramo - i o slavi sanjamo!
Mi smo mali prstići, trener nam je "zakon"
A trening nam škola - jasno je to svakom!

Kad na travnjak stupimo, protivnici bježe
Brzo im do vrha, napunimo mreže!
Mi igramo složno, kao prava braća
A sloga se, uvijek - s pobjedom vraća!

Golove zabijamo, i s desna i s lijeva
Gdje su naše špice, tu grmi i sijeva!
Veznjaci su potpora, pravi čarobnjaci
A obrana tvrđava, drži sve u šaci!

Mrežu svoju čuvamo, ne damo ni blizu
Vratar nam je pauk - a pauci grizu!
Utakmica svaka, gušt je i veselje...
"Radnik" je najbolji - sve pred sobom melje!

Mi smo mali prstići, bubamaru ganjamo
U "Radniku" igramo - i o slavi sanjamo!
Mi smo mali prstići, trener nam je "zakon"
A trening nam škola - jasno je to svakom!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.